Bra att köpa boots i sälen?

Kung_Petter

Ny medlem
Tja

Ska upp till sälen v8 men har ej införskaffat boots än. Hade tänkt köpa ett par Burton Moto på stadium eller dra in till oneoff i ängelholm och kolla där på deras sortiment. Jag undrar bara om någon råder mig att köpa i sälen istället? Har de bra butiker där och hur ligger grejjerna där i pris?

Senast ändrad:
Beror på vart i sälen, men överlag har det bra utbud speciellt i Tandådalen - kunnig personal osv. Men som jag ser det så är det bästa ändå att försöka köpa bootsen hemma, då du har chans att byta dem om det inte passar dig. Viktigt att tänka på att de ska sitta bekvämt och gå gärna runt med dem på fötterna minst 30min

Jag bor i Lindvallen men det ksnke inte är så långt till Tandådalen därifrån? Alldrig varit i sälen.

På stadium har de nämligen bara Burton Moto som är intressanta så det finns inte så mkt att välja mellan här. Kanske att jag kan komma in till Oneoff där de nog har en hel del.

peetteerr sa:
Jag bor i Lindvallen men det ksnke inte är så långt till Tandådalen därifrån? Alldrig varit i sälen.

På stadium har de nämligen bara Burton Moto som är intressanta så det finns inte så mkt att välja mellan här. Kanske att jag kan komma in till Oneoff där de nog har en hel del.
Ehh fattar inte detta men du bor i lindvallen och du har aldrig varit i sälen:S
Enligt mig så låter det som att du inte är ifrån lindvallen min vän:D

Du kan ju börja med att läsa hela tråden min vän?

Jag bor i lindvallen v8,ska det stå. Det kanske borde stå att jag ska bo i lindvallen men om man läst allt bör man förstå vad jag menar ändå.

Ja det finns massa bra boots att köpa i sälen. Och på stadium i lindvallen, hundfrjället och shoppen i tandådalen får du bra hjälp. Folk som jobbar där uppe har koll på grejjorna. inte som stadium inne i stan

Annars kan du beställa från Boardstore kostar typ 1100:- efter deras vinterrea. Men om du behöver dem till v.8 kan det bli tajt..

Annars kan du beställa från Boardstore kostar typ 1100:- efter deras vinterrea. Men om du behöver dem till v.8 kan det bli tajt..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp