Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bra boende i Whistler finns för vinter 07/08!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 318197" data-attributes="member: 59533"><p>Boende vi haft under säsongen finns ledig nästa vinter. Vi får en liten cashgift om vi fixar nya gäster. Vi sticker om 5 dagar så snabba ryck krävs. Lägenheten är två ihopsatta lägenheter med två stora sovrum och ett stort kök/vardagsrum samt två toaletter. Några bilder finns nog på min blogg någonstans i början ( rydellen.blogg.se ). SOM SAGT. Vill ni ha ett bra boende i Creekside ( Vale Inn ) så tveka inte att slå till. Vi är riktigt nöjda och hyreskärringen är faktiskt riktigt trevlig. På Vale Inn finns Jacuzzi och skidförråd. 2111 Whistler Road är adressen om ni vill kolla upp den. Ligger 3 minuter norr om Creekside.</p><p></p><p>Pma mig direkt om ni är intresserade så ger jag er adressen eller telefon till hyresvärden. </p><p></p><p>Nu är jag allt snäll mot er, era piqueläsande husjägare! Önskar att någon hade slängt upp en sån här uppenbart bra annons när vi letade förra sommaren. </p><p></p><p>// Rydellen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 318197, member: 59533"] Boende vi haft under säsongen finns ledig nästa vinter. Vi får en liten cashgift om vi fixar nya gäster. Vi sticker om 5 dagar så snabba ryck krävs. Lägenheten är två ihopsatta lägenheter med två stora sovrum och ett stort kök/vardagsrum samt två toaletter. Några bilder finns nog på min blogg någonstans i början ( rydellen.blogg.se ). SOM SAGT. Vill ni ha ett bra boende i Creekside ( Vale Inn ) så tveka inte att slå till. Vi är riktigt nöjda och hyreskärringen är faktiskt riktigt trevlig. På Vale Inn finns Jacuzzi och skidförråd. 2111 Whistler Road är adressen om ni vill kolla upp den. Ligger 3 minuter norr om Creekside. Pma mig direkt om ni är intresserade så ger jag er adressen eller telefon till hyresvärden. Nu är jag allt snäll mot er, era piqueläsande husjägare! Önskar att någon hade slängt upp en sån här uppenbart bra annons när vi letade förra sommaren. // Rydellen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bra boende i Whistler finns för vinter 07/08!
Tillbaka
Topp