Rydellen
Ny medlem
Bra boende i Whistler finns för vinter 07/08!
Boende vi haft under säsongen finns ledig nästa vinter. Vi får en liten cashgift om vi fixar nya gäster. Vi sticker om 5 dagar så snabba ryck krävs. Lägenheten är två ihopsatta lägenheter med två stora sovrum och ett stort kök/vardagsrum samt två toaletter. Några bilder finns nog på min blogg någonstans i början ( rydellen.blogg.se ). SOM SAGT. Vill ni ha ett bra boende i Creekside ( Vale Inn ) så tveka inte att slå till. Vi är riktigt nöjda och hyreskärringen är faktiskt riktigt trevlig. På Vale Inn finns Jacuzzi och skidförråd. 2111 Whistler Road är adressen om ni vill kolla upp den. Ligger 3 minuter norr om Creekside.
Pma mig direkt om ni är intresserade så ger jag er adressen eller telefon till hyresvärden.
Nu är jag allt snäll mot er, era piqueläsande husjägare! Önskar att någon hade slängt upp en sån här uppenbart bra annons när vi letade förra sommaren.
// Rydellen
Pma mig direkt om ni är intresserade så ger jag er adressen eller telefon till hyresvärden.
Nu är jag allt snäll mot er, era piqueläsande husjägare! Önskar att någon hade slängt upp en sån här uppenbart bra annons när vi letade förra sommaren.
// Rydellen