Söker bummare till boende i Whistler

Sssch

Ny medlem
Hej alla blivande Whistlerbummare,

Skrev precis på hyreskontrakt för en lägenhet på bästa läget i hela Whistler!!!! Söker nu 5 härliga bummare för att dela den med, för att göra världshistoriens bästa säsong! Säsongade i Whistler 08/09, blev självklart tokkär i stället och satsar nu för 10/11. Tog kontakt med min gamla hyresvärd och fick turen att hyra samma lägenhet som sist dubbelscore, bästa boende jag nånsin haft!

Lägenheten ligger mitt på Whistler Square!!! I samma hus finns en grocery store, liquor store, 2 uteställen, apotek, gym tvärs över gatan, ca 200 m till liftarna (!!!) och allting annat man kan tänkas behöva runt om. Kan inte bli bättre!
Ville verkligen bo mitt i village för att inte bli ett projekt att ta bussen in till liftarna. Nu är det bara att hämta skidorna/brädan i skidförådet en trappa ner o sen promenera bort. Absolut ingen anledning att inte åka varje dag alltså!

Lägenheten är en fully furnished tvåa med två badrum, bastu, diskmaskin, öppen brasa och en 6-person hot tub på balkongen (Balkongen vetter mot baksidan och inte mot Whistler Square). Vi använde främst hot tuben när vi kollade på Canucks-matcher förra vintern, tvn vriden, ölen i snön och tog de slut hände det att killarna stack ner till liquor storen en trappa ner i bara handduk, sjukt nice!
Ena rummet har en dubbelsäng, andra rummet har en våningssäng och de två sista sover på en bäddsoffa i vardagsrummet, lite jobbigt ja men såååå värt!

Fick bara lägenheten för att jag lovade att vi inte skulle ha några fester och att inte spela hög musik. Hyresvärden bor i byggnaden och korridorerna har övervakningskameror så vi kan tyvärr inte ha några fester. Men med tanke på att nästan alla uteställen ligger på en 300 meters radie ska det väl inte bli några problem?

Om du vill dela denna fantastiska lägenhet med mig och 4 andra bummare, skicka ett mail/PM och berätta lite om dig själv så kan jag skicka över lite bilder.

Om inte så hoppas jag iaf att vi ses i backen!

Sara

det där låter helt sjukt. har styrt boende i upper village men kommer gärna och crashar eran tub en canuckskväll!

Snödjup

Tillbaka
Topp