Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mycket av det du säger stämmer! Det vill säga att alla åker för att det är kul. Det är bara ett problem där: Det är vetenskapligt bevisat att blades aldrig är kul. Fram till dagens datum har det aldrig motbevisats.VWRacer sa:Varför ska folk hacka på varandra bara för att man åker olika saker. En del tycker om snowboard, andra åker skidor och andra tycker det är kul med blades. Nu åker jag ju inte blades alls nästan jag gör det bara ibland ifall jag är lite lat och bara känner för att larva mig lite och avlasta knäna lite från snowboard. Alla åker vi ju alpint för att det är kul inte för att vara inne, eller? Är alla här så mode kåta så vad man än säger är inne så åker man det?
Blades är inte för fjällen utan för storstadbor så dom slipper dra runt ett par skidor i t-banankalle188 sa:fattar inte allas varför denna diskusion finns... blades e för fjällen inget annat, om det finns folk som tycker det e kul att åka på blades så e deras problem och borde egentligen söka upp en doktoer, för ngt e fel!
JAg ahrtestat sådanna saker en gång, jag kan ju inte påstå att det gick snabbare än min "riktiga" skidor! Tyckte bara verkade konstigt att åka på korta skidor!
men å andra sidan kand et vara bra för folk som inte kan åka att börja på eller kids i någon park på något fjäll att åka, för då slipper päronen köpa dyra skidor som de växer ut, men sen när de har växt bör de nog fundera på att åka kidor/bräda om inte! bör de nog prata med någon doktor
www.junkyard.sefluffb sa:du kan checka Junkjard dom har rätt sjysta grejor.
Junkyard är riktigt bra, men jag tror inte de säljer blades........fluffb sa:du kan checka Junkjard dom har rätt sjysta grejor.
Ne men dom har goa kläderlandenkungen sa:Junkyard är riktigt bra, men jag tror inte de säljer blades........fluffb sa:du kan checka Junkjard dom har rätt sjysta grejor.