Bra hemsida...hjälp

VWRacer

Ny medlem
Bra hemsida...hjälp
Någon som vet en bra sida för köp av skidor, brädor, kläder m.m på nätet som har bilder och bra med info?

Senast ändrad:
Bra hemsida...hjälp
Använd sökfunktionen, snälla!
Dessutom åker du blades, då ska man åka i warpkläder och inget annat.

Det sista var bara skämt, så hoppa inte på mig alla nu. Råkade bara se på din pres att du åker blades...

Senast ändrad:
Bra hemsida...hjälp
Varför ska folk hacka på varandra bara för att man åker olika saker. En del tycker om snowboard, andra åker skidor och andra tycker det är kul med blades. Nu åker jag ju inte blades alls nästan jag gör det bara ibland ifall jag är lite lat och bara känner för att larva mig lite och avlasta knäna lite från snowboard. Alla åker vi ju alpint för att det är kul inte för att vara inne, eller? Är alla här så mode kåta så vad man än säger är inne så åker man det?

Bra hemsida...hjälp
VWRacer sa:
Varför ska folk hacka på varandra bara för att man åker olika saker. En del tycker om snowboard, andra åker skidor och andra tycker det är kul med blades. Nu åker jag ju inte blades alls nästan jag gör det bara ibland ifall jag är lite lat och bara känner för att larva mig lite och avlasta knäna lite från snowboard. Alla åker vi ju alpint för att det är kul inte för att vara inne, eller? Är alla här så mode kåta så vad man än säger är inne så åker man det?
Mycket av det du säger stämmer! Det vill säga att alla åker för att det är kul. Det är bara ett problem där: Det är vetenskapligt bevisat att blades aldrig är kul. Fram till dagens datum har det aldrig motbevisats.

Bra hemsida...hjälp
Blades tror ja är roligare för nybörjare.. för dom som har åkt snowboard/skidor innan blir det inte samma sak. Kan va kul första gången kanske eftersom att de är nytt men man tröttnar fort. Så va det iaf för mig, ja tyckte att de gick jättefort me blades men sen testade ja skidor igen och då märkte ja att blades inte är något jämfört med snowboard/skidor. Många åker nog blades me för att de är lättare att kontrolera men en bra ursäkt är att "de går mkt snabbare" men alla som har testat lite olika vet att de inte är så.

Min åsikt så ta inte åt er =)

Bra hemsida...hjälp
de e asskul att åka runt på blades typ på småboxar när man tränar snurr upp på rails
typ 450 å sånt på backen upp på rails! asskul, åsså äre kul för man ramlar hela tin
skidor äger de fett men de e kul ibland

Bra hemsida...hjälp
fattar inte allas varför denna diskusion finns... blades e för fjällen inget annat, om det finns folk som tycker det e kul att åka på blades så e deras problem och borde egentligen söka upp en doktoer, för ngt e fel!
JAg ahrtestat sådanna saker en gång, jag kan ju inte påstå att det gick snabbare än min "riktiga" skidor! Tyckte bara verkade konstigt att åka på korta skidor!
men å andra sidan kand et vara bra för folk som inte kan åka att börja på eller kids i någon park på något fjäll att åka, för då slipper päronen köpa dyra skidor som de växer ut, men sen när de har växt bör de nog fundera på att åka kidor/bräda om inte! bör de nog prata med någon doktor

Bra hemsida...hjälp
kalle188 sa:
fattar inte allas varför denna diskusion finns... blades e för fjällen inget annat, om det finns folk som tycker det e kul att åka på blades så e deras problem och borde egentligen söka upp en doktoer, för ngt e fel!
JAg ahrtestat sådanna saker en gång, jag kan ju inte påstå att det gick snabbare än min "riktiga" skidor! Tyckte bara verkade konstigt att åka på korta skidor!
men å andra sidan kand et vara bra för folk som inte kan åka att börja på eller kids i någon park på något fjäll att åka, för då slipper päronen köpa dyra skidor som de växer ut, men sen när de har växt bör de nog fundera på att åka kidor/bräda om inte! bör de nog prata med någon doktor
Blades är inte för fjällen utan för storstadbor så dom slipper dra runt ett par skidor i t-banan

Tillbaka
Topp