Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bra hemsida...hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kalle188" data-source="post: 195073" data-attributes="member: 58722"><p>fattar inte allas varför denna diskusion finns... blades e för fjällen inget annat, om det finns folk som tycker det e kul att åka på blades så e deras problem och borde egentligen söka upp en doktoer, för ngt e fel!</p><p>JAg ahrtestat sådanna saker en gång, jag kan ju inte påstå att det gick snabbare än min "riktiga" skidor! Tyckte bara verkade konstigt att åka på korta skidor! </p><p>men å andra sidan kand et vara bra för folk som inte kan åka att börja på eller kids i någon park på något fjäll att åka, för då slipper päronen köpa dyra skidor som de växer ut, men sen när de har växt bör de nog fundera på att åka kidor/bräda om inte! bör de nog prata med någon doktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kalle188, post: 195073, member: 58722"] fattar inte allas varför denna diskusion finns... blades e för fjällen inget annat, om det finns folk som tycker det e kul att åka på blades så e deras problem och borde egentligen söka upp en doktoer, för ngt e fel! JAg ahrtestat sådanna saker en gång, jag kan ju inte påstå att det gick snabbare än min "riktiga" skidor! Tyckte bara verkade konstigt att åka på korta skidor! men å andra sidan kand et vara bra för folk som inte kan åka att börja på eller kids i någon park på något fjäll att åka, för då slipper päronen köpa dyra skidor som de växer ut, men sen när de har växt bör de nog fundera på att åka kidor/bräda om inte! bör de nog prata med någon doktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bra hemsida...hjälp
Tillbaka
Topp