Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pundet är väl jättehögt?ab8 sa:Är det någon som har tips på en bra billig internetsida som säljer skidor? (Helst en engelsk eftersom pundet är så lågt)
Jag tyckte det var roligt iaf. Haha. Flummare där^^Barnibabs sa:Pundet är väl jättehögt?ab8 sa:Är det någon som har tips på en bra billig internetsida som säljer skidor? (Helst en engelsk eftersom pundet är så lågt)
Edit: var visst ute och cyklade lite, sweet.
haha håller med, pundarn är jättehögfiskebulle sa:Jag tyckte det var roligt iaf. Haha. Flummare där^^Barnibabs sa:Pundet är väl jättehögt?ab8 sa:Är det någon som har tips på en bra billig internetsida som säljer skidor? (Helst en engelsk eftersom pundet är så lågt)
Edit: var visst ute och cyklade lite, sweet.
beror på vad man jämför med.ahj sa:haha håller med, pundarn är jättehögfiskebulle sa:Jag tyckte det var roligt iaf. Haha. Flummare där^^Barnibabs sa:Pundet är väl jättehögt?
Edit: var visst ute och cyklade lite, sweet.![]()
när du tog loss bindningarna, var de då olimmade? eller limmade du bara för säkerhets skull?enslow sa:Jag beställde monterat från conrad.
När sedan skidorna kom så skruvade jag lös bindningarna och limmade hålen.
Sedan skruvade jag helt enkelt tillbaka bindningen.
Och jag har inte haft några problem.