Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Yes bra köp! Köpte ett par själv till denna säsong. Tycker dom fungerar bra, har testat dom både i park och i pist och det är för dessa ändamål dom skönaste skidor jag åkt på. Puder har jag inte testat då det är aningen fattigt med det här i Sundsvall ^^