Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
bra, roliga och kreativa hopp som passar alla
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 117581" data-source="post: 873696"><p>nu är det så att jag e nybliven shaper i en skidbacke i södra sverige och sitter och har börjat skissa på nästa säsongs park.</p><p></p><p>nu till själva tråden och då behöver jag tips på roliga, bra och krevativa hopp som passar båda skid åkare som snowboard åkare, jag åker själv både och så därav är det lite viktigt.</p><p></p><p>så kom med för slag länka, posta bilder och beskriv hur erat dröm hopp ser ut.</p><p></p><p>NOTE: p.g.a. lite plats, kommer en utmaning den ska innehålla så mycket features som möjligt</p><p>och ta så lite plats som möjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 117581, post: 873696"] nu är det så att jag e nybliven shaper i en skidbacke i södra sverige och sitter och har börjat skissa på nästa säsongs park. nu till själva tråden och då behöver jag tips på roliga, bra och krevativa hopp som passar båda skid åkare som snowboard åkare, jag åker själv både och så därav är det lite viktigt. så kom med för slag länka, posta bilder och beskriv hur erat dröm hopp ser ut. NOTE: p.g.a. lite plats, kommer en utmaning den ska innehålla så mycket features som möjligt och ta så lite plats som möjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
bra, roliga och kreativa hopp som passar alla
Tillbaka
Topp