Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bra saker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wroop" data-source="post: 445718" data-attributes="member: 85310"><p>Tja, har köpt en Nitro Revolt bräda 158 cm lång, och ett par Flux, Titan Wabori Bindnigar.</p><p>Är själv inte allt för kunnig om brädor, kan lite grann, men eftersom de finns kunnigare folk än mig här så.</p><p>Har åkt förr, slutade för ca 1-2 år senan, eftersom min gammla bräda var för kort.</p><p>Kan ju åka, är ingen riktig nybörjare precis, kan ju nåra tricks å sådär.</p><p>Åker väll mest park, lite pist, gibbar och såntdär, de är väll lite allround men mest park och sånt.</p><p> </p><p>Är de bra grejjer för den åkningen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wroop, post: 445718, member: 85310"] Tja, har köpt en Nitro Revolt bräda 158 cm lång, och ett par Flux, Titan Wabori Bindnigar. Är själv inte allt för kunnig om brädor, kan lite grann, men eftersom de finns kunnigare folk än mig här så. Har åkt förr, slutade för ca 1-2 år senan, eftersom min gammla bräda var för kort. Kan ju åka, är ingen riktig nybörjare precis, kan ju nåra tricks å sådär. Åker väll mest park, lite pist, gibbar och såntdär, de är väll lite allround men mest park och sånt. Är de bra grejjer för den åkningen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bra saker?
Tillbaka
Topp