Bra saker?
Tja, har köpt en Nitro Revolt bräda 158 cm lång, och ett par Flux, Titan Wabori Bindnigar.
Är själv inte allt för kunnig om brädor, kan lite grann, men eftersom de finns kunnigare folk än mig här så.
Har åkt förr, slutade för ca 1-2 år senan, eftersom min gammla bräda var för kort.
Kan ju åka, är ingen riktig nybörjare precis, kan ju nåra tricks å sådär.
Åker väll mest park, lite pist, gibbar och såntdär, de är väll lite allround men mest park och sånt.
Är de bra grejjer för den åkningen?
Är själv inte allt för kunnig om brädor, kan lite grann, men eftersom de finns kunnigare folk än mig här så.
Har åkt förr, slutade för ca 1-2 år senan, eftersom min gammla bräda var för kort.
Kan ju åka, är ingen riktig nybörjare precis, kan ju nåra tricks å sådär.
Åker väll mest park, lite pist, gibbar och såntdär, de är väll lite allround men mest park och sånt.
Är de bra grejjer för den åkningen?