Tips på bra allround bräda för en kort nybörjare?

• Trådstartare Trådstartare ppeniiis
  • Start datum Start datum
P

ppeniiis

Guest
Hellu alla härliga!

Tjatigt med sånna här inlägg kanske, men har kikat runt utan resultat!
Så...Jag är nu ute efter en egen bra allround bräda att utvecklas på, både nerför backen å lite lek i park.
Dock är jag trots mina 20 stadiga år rätt liten - 156 cm kontra 48 kg & 35/36 i fötter.
Känner att jag inte alls vet vad jag borde välja.
Är som sagt nybörjare, så skulle va oerhört tacksam för era tips om längd, bredd & ja allt! :)

Hej lille penis (dude you asked for it :D),

Främst med tanke på din vikt och skostorlek låter det nästan som att du ska ha en ungdoms- eller tjejbräda i längd omkring 140. Board finder-funktionen på Burtons hemsida ger oss Custom Smalls 140 och TWC Smalls 140 som främsta val. Annars rear Stadium ut en billig skitbräda som du kan leka med i början och sen slänga/sälja ännu billigare.

Och i vanlig ordning är bootsen det viktigaste så lägg mest tid på att hitta bra sådana och lägg lite mer pengar på det istället eftersom dina fötter har växt färdigt. Det som kommer under bootsen är inte lika viktigt.

når man er 20 år er jo føttene ferdig vokst?
156 48 kg og 35-36 i sko, da kan du jo kikke på Grom serien til Burton da:p spøk til side, ville nok hatt ca 15cm kortere brett enn egen lengde. disse to antimicrobotic nevner er gode brett for utvikling:)

Tillbaka
Topp