Bra Twintip Skidor

• Trådstartare Trådstartare NiclaaasB
  • Start datum Start datum
N

NiclaaasB

Guest
Bra Twintip Skidor
Tjena jag letar efter ett par bra twintip skidor med bindning har väldigt tight budget 2500 kr, skulle behöva ett par bra skidor för park och pist. Hade tänkt att satsa lite extra den här vintern men jag åker mest i park och pistade backar
det bästa tricket jag sätter är 360 på mellan stora hopp och klarar att åka i alla backar, och hoppar väldigt mycket. :D Jag är 167 cm lång och väger 54kg.

Senast ändrad:
Bra Twintip Skidor
antar att du vill ha en skida inklusive bindning för 2500? i så fall är det svårt att hitta något nytt som är bra för den summan. Så ja skulle rekommendera dig att ta en titt på köp/sälj här på freeride. Där finns det ett stort utbud av skidor för ett bra pris. För att hjälpa dig mer specifikt så är det bra att ge oss lite mer info om din åkning som vikt, hur pass duktig du är osv.....

Bra Twintip Skidor
Monzax sa:
antar att du vill ha en skida inklusive bindning för 2500? i så fall är det svårt att hitta något nytt som är bra för den summan. Så ja skulle rekommendera dig att ta en titt på köp/sälj här på freeride. Där finns det ett stort utbud av skidor för ett bra pris. För att hjälpa dig mer specifikt så är det bra att ge oss lite mer info om din åkning som vikt, hur pass duktig du är osv.....
okej:D

Bra Twintip Skidor
svårt att hitta ny skida för det priset om det inte är på stadiums vår rea eller något. men spana in köp och sälj sidor freeride, blocket osv...
om du hittar något du tycker verkar intressant så ta upp skiddata bassen och leta upp modellen kolla recentioner nypris, års mod mm. satsa på ett par som är runt 170 cm så du inte köper för korta lagg.

Bra Twintip Skidor
Jag hittade Line Chronic 09 utan bindning för 1500 förra vintern. Bara att gå till någon välsorterad skidbutik och fråga efter förra årets grejer.

Tillbaka
Topp