Bräda inför 11/12

Bräda inför 11/12
magnusericsson sa:
Jag har då aldrig haft något problem med mina techninebindningar (har haft tre olika), antingen så har jag haft en jäkla tur eller så har dina polare haft en jäkla otur! :)
alltså, det ligger väl ngt i vad båda parter tycker. Technine har väl garanterat vissa bra producter i sin productlinje, men enligt min åsikt har de mkt som inte lever upp till priset man betalar, kan iofs vara sagt av många märken.
Men till skillnad från tex. burtons "billiga skit grejjer" så "är man fortfarande cool" i billiga skit t9 grejjer bara för de e t9, vet iofs inte om detta fenomen finns i sverige också, men definitivt på andra platser...
så, det var mina 2 cents :D

Bräda inför 11/12
Jag kommer köra på en Forum Youngblood Doubledog 150 W , asnajs att kunna gå ner i storlek men ändå få 4mm bredare än min GNU CCS 156 :D

Varför har du kollat på just dom två forums brädorna?

Bräda inför 11/12
linder sa:
Jag kommer köra på en Forum Youngblood Doubledog 150 W , asnajs att kunna gå ner i storlek men ändå få 4mm bredare än min GNU CCS 156 :D

Varför har du kollat på just dom två forums brädorna?
Ville gärna ha en forum, men nu är jag inne på bataleon disaster och jag står nog fast vid det beslutet:)

Tillbaka
Topp