bräda och bindningar?

flipi

Ny medlem
bräda och bindningar?
då var de så här att ja har varit i trysil å min bräda mår inte så bra längre den e kneckt å då undrar ja om någon har nåt förslag på va ja ska ha för bräda och bindningar kom me så mycke förslag och hemsidor som möjligt men de ska vara en jibb park bräda och den ska vara tru twin och imnga burton brädor för dom kan ja typ allihop

massor me förslag HA DE!!!

bräda och bindningar?
Hur lång är du, hur mycket väger du samt vilken sko-storlek du har kan vara bra att veta.

Rome gör sjysta jib-plankor t.ex Artifact. Thru Twin, rätt mjuk, mjukare vid nose/tail för lättare köra butters/noseslides etc.

bräda och bindningar?
Jag orkar inte ens läsa hans första inlägg. En mening på 4 rader, man blir ju trött i ögonen av det på en söndagsmorgon...

bräda och bindningar?
slimmy sa:
Jag orkar inte ens läsa hans första inlägg. En mening på 4 rader, man blir ju trött i ögonen av det på en söndagsmorgon...
Sant, lagom jobbigt.. fattar inte dedär me "inga burton" heller, nähä, excludera gärna det största snowboardmärket av dem alla haha..

Bryter mot reglerna o rekommenderar Burton Dominant för den är så sjukt skön!
Twintip: Ja
Flexibel/mjuk: Ja
Bra pop: Ja
Snygg grafik (årets): Ja
Relativt billig: Ja
Köp den: JA!

bräda och bindningar?
Jag har ett grymt förslag till dig.

Bräda: Trilogy Arts Heartbreaker 154. Kolla in www.trilogyarts.com

Bindningar: Vad som helst från Flux (Kolla in rean på Junkyard)

Mjuk twintipbräda och marknadens skönaste bindningar!!!

Senast ändrad:
bräda och bindningar?
blizzy sa:
slimmy sa:
Sant, lagom jobbigt.. fattar inte dedär me "inga burton" heller, nähä, excludera gärna det största snowboardmärket av dem alla haha..

Bryter mot reglerna o rekommenderar Burton Dominant för den är så sjukt skön!
Twintip: Ja
Flexibel/mjuk: Ja
Bra pop: Ja
Snygg grafik (årets): Ja
Relativt billig: Ja
Köp den: JA!
Rea på junkyard nu med !

bräda och bindningar?
ja det är ju fett en dominant som du ska har (har en själv). Den är grym spesielt om du vill lära dig att boxa ordentligt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp