Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HBUS" data-source="post: 129497"><p>Hej</p><p></p><p>Håller med föregående skribent</p><p></p><p>Egen erfarenhet:</p><p>Jag körde en längd på bräda när jag körde, antar att du liksom jag inte har råd att köpa flera brädor</p><p>jag är 188cm 80 kg körde på 163cm.(var i slutet av säsongen för lite då det blev mkt mer offpist än vad det har tänkt)</p><p> Tänk på att det är lätt att fråga när du är och kollar brädor i butiken.</p><p>Tänk även på att skaffa en bräda som du kan växa med om du tex gör säsong, så att du efter halva säsongen INTE känner att du skulle valt en styvare bräda för du helt plötsligt vågar stå på lite mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HBUS, post: 129497"] Hej Håller med föregående skribent Egen erfarenhet: Jag körde en längd på bräda när jag körde, antar att du liksom jag inte har råd att köpa flera brädor jag är 188cm 80 kg körde på 163cm.(var i slutet av säsongen för lite då det blev mkt mer offpist än vad det har tänkt) Tänk på att det är lätt att fråga när du är och kollar brädor i butiken. Tänk även på att skaffa en bräda som du kan växa med om du tex gör säsong, så att du efter halva säsongen INTE känner att du skulle valt en styvare bräda för du helt plötsligt vågar stå på lite mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bräda
Tillbaka
Topp