Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp på gång
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perras" data-source="post: 507287" data-attributes="member: 78058"><p>Tjenare, tänkte köpa mig en ny bräda, parkbräda alltså.. Kör på en ride yukon just nu men den är väldigt mkt för lång och för hård för parken har jag märkt.. </p><p>Har precis börjat köra park och lyckades mer eller mindre med min första 360 häromdagen, tänkte höra här om ngn har lite tips om en bra nybörjar parkbräda? Kvittar vilket märke och ge gärna tips på något billigare alternativ och ett dyrare!</p><p>Tack så mkt!</p><p></p><p>(måste vara widebräda förresten.. stora fötter :P)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perras, post: 507287, member: 78058"] Tjenare, tänkte köpa mig en ny bräda, parkbräda alltså.. Kör på en ride yukon just nu men den är väldigt mkt för lång och för hård för parken har jag märkt.. Har precis börjat köra park och lyckades mer eller mindre med min första 360 häromdagen, tänkte höra här om ngn har lite tips om en bra nybörjar parkbräda? Kvittar vilket märke och ge gärna tips på något billigare alternativ och ett dyrare! Tack så mkt! (måste vara widebräda förresten.. stora fötter :P) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp på gång
Tillbaka
Topp