Perras
Ny medlem
Brädköp på gång
Tjenare, tänkte köpa mig en ny bräda, parkbräda alltså.. Kör på en ride yukon just nu men den är väldigt mkt för lång och för hård för parken har jag märkt..
Har precis börjat köra park och lyckades mer eller mindre med min första 360 häromdagen, tänkte höra här om ngn har lite tips om en bra nybörjar parkbräda? Kvittar vilket märke och ge gärna tips på något billigare alternativ och ett dyrare!
Tack så mkt!
(måste vara widebräda förresten.. stora fötter :P)
Har precis börjat köra park och lyckades mer eller mindre med min första 360 häromdagen, tänkte höra här om ngn har lite tips om en bra nybörjar parkbräda? Kvittar vilket märke och ge gärna tips på något billigare alternativ och ett dyrare!
Tack så mkt!
(måste vara widebräda förresten.. stora fötter :P)
Senast ändrad: