Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp på gång
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kelso" data-source="post: 507299"><p>Hej!</p><p>Jag har årets Bataleon Evil Twin 159 till salu som är använd endast 2 dagar. Den är 26cm bred vilket brukar vara vid widebrädor och/eller parkbrädor. Fungerade utmärkt för mig med storlek 45 på fötterna! Även en mycket bra bräda att utvecklas med.</p><p></p><p>Länk till annonsen här: <a href="https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=41635" target="_blank">https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=41635</a></p><p></p><p>Är du intresserad är det bara att kontakta mig.</p><p></p><p>Mvh Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kelso, post: 507299"] Hej! Jag har årets Bataleon Evil Twin 159 till salu som är använd endast 2 dagar. Den är 26cm bred vilket brukar vara vid widebrädor och/eller parkbrädor. Fungerade utmärkt för mig med storlek 45 på fötterna! Även en mycket bra bräda att utvecklas med. Länk till annonsen här: [URL]https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=41635[/URL] Är du intresserad är det bara att kontakta mig. Mvh Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädköp på gång
Tillbaka
Topp