Brädköp! Vad tror ni?

Brädköp! Vad tror ni?
Du har fått väldigt mycket bräda och bindningar för 1525. Grattis. Hoppas bara att den passar dig rent storleksmässigt. I så fall kommer det att gå utmärkt att lära dig att åka på den.
 
Brädköp! Vad tror ni?
precis, om brädan är bra spelar ju faktiskt inte lika stor roll som om den är bra för dig! är den inte det spelar det knappt någon roll om det är grym i övrigt! men tror den ska funka bra till dig längd och bredd mässigt, antar att du har sko-storlek 44-46 någonstans?:)

eftersom du är nybörjare så spelar inte hårdhet in så mycket, dock är nog det bästa att det är en medium mjuk.

GL me åkandet och ha kul :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp