Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädstorlek
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="milmil" data-source="post: 135157" data-attributes="member: 56004"><p>Tjao, har problem med att "länka" mina svängar i högre hastighet, när jag lägger över från tå till häl och tvärtom känns de alltid vääääldigt ostabilt, och inte allt för sällan "hugger" brädan i pisten på något vänster så att jag vurpar (vet inte riktigt hur jag ska förklara de)</p><p>åker på en Allian kulberg 161 (är själv 1,80 lång och väger typ 75) funderar på ifall de kan vara brädan som är för stor/styv för när jag ska "byta kant" så får jag typ slänga över brädan till andra sidan. va tror ni? borde jag skaffa en mindre bräda?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="milmil, post: 135157, member: 56004"] Tjao, har problem med att "länka" mina svängar i högre hastighet, när jag lägger över från tå till häl och tvärtom känns de alltid vääääldigt ostabilt, och inte allt för sällan "hugger" brädan i pisten på något vänster så att jag vurpar (vet inte riktigt hur jag ska förklara de) åker på en Allian kulberg 161 (är själv 1,80 lång och väger typ 75) funderar på ifall de kan vara brädan som är för stor/styv för när jag ska "byta kant" så får jag typ slänga över brädan till andra sidan. va tror ni? borde jag skaffa en mindre bräda? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädstorlek
Tillbaka
Topp