Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval för 80% off pist och 20% pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bikeaholic" data-source="post: 923411" data-attributes="member: 108609"><p>Har tänkt köpa min första bräda, då jag är trött på sketna hyrbrädor. Kommer som rubriken säger köra mest off pist. </p><p>Är 175cm lång, väger strax över 80kg och har skostorlek 43/44.</p><p>Är väl en medelbra åkare.</p><p>Har tittat lite på Burton T6 och Salomon Sick Stick. Är det bra brädor för mig tro? Är T6an för svår att hanter för mig som inte är jätteerfaren?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bikeaholic, post: 923411, member: 108609"] Har tänkt köpa min första bräda, då jag är trött på sketna hyrbrädor. Kommer som rubriken säger köra mest off pist. Är 175cm lång, väger strax över 80kg och har skostorlek 43/44. Är väl en medelbra åkare. Har tittat lite på Burton T6 och Salomon Sick Stick. Är det bra brädor för mig tro? Är T6an för svår att hanter för mig som inte är jätteerfaren? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval för 80% off pist och 20% pist?
Tillbaka
Topp