Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval för 80% off pist och 20% pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 925579" data-attributes="member: 68210"><p>Åkte på den tidigare modellen från Matt Cummins (den som var i stort sett svart), den kändes mer som en soft parkbräda än som en ren puderbräda, hade inte haft den som förstahandsvalet för puderbräda. Däremot en otroligt rolig bräda att leka runt på. Körde på 157 och är betydligt större än din hustru, vilket visserligen gör stor skillnad för upplevelsen så klart. flöt helt OK i pudret tack vare bananshapen. Höll cirka 40-50 dagar sedan mer eller mindre slut, men då är jag som sagt betydligt tyngre (+20 kg) och kör eventuellt lite hårdare (? känner ju inte din hustru så klart ?). </p><p></p><p>Tycker det är en intressant idé att kliva upp i längd och använda den som puderbräda, men frågan är om det inte finns bättre alternativ, kolla med Doughboy.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 925579, member: 68210"] Åkte på den tidigare modellen från Matt Cummins (den som var i stort sett svart), den kändes mer som en soft parkbräda än som en ren puderbräda, hade inte haft den som förstahandsvalet för puderbräda. Däremot en otroligt rolig bräda att leka runt på. Körde på 157 och är betydligt större än din hustru, vilket visserligen gör stor skillnad för upplevelsen så klart. flöt helt OK i pudret tack vare bananshapen. Höll cirka 40-50 dagar sedan mer eller mindre slut, men då är jag som sagt betydligt tyngre (+20 kg) och kör eventuellt lite hårdare (? känner ju inte din hustru så klart ?). Tycker det är en intressant idé att kliva upp i längd och använda den som puderbräda, men frågan är om det inte finns bättre alternativ, kolla med Doughboy. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Brädval för 80% off pist och 20% pist?
Tillbaka
Topp