Branäs v.1 bra/dåligt `?

Branäs v.1 bra/dåligt `?
Heey, jag och några kompisar hade kanske tänkt att åka till branäs v.1. Alla är 18 år. Hur är det där? bra park ? bra backar ?. Mycket ungdommar ?

Tack i förväg ;)

Branäs v.1 bra/dåligt `?
kan säga att parken brukar de ta ett tag för dom att få i ordning men dom ska visst satsa mer på den i år så ja vet inte, antar att dom inte har nån park då

Branäs v.1 bra/dåligt `?
branäs kommer antagligen att ha fixat några rails då, dom ska ju satsa mer på parken , men de kommer finnas skicross bana som är nice faktist :P men backarna är hyffsat bra dom kommer ju att ha öppet kanske 5-7 backar eller något, åk inte dit om ni ska vara där en vecka då blir det långtråkigt ;)
min familj har stuga där så jag är där rätt mycket :D

Branäs v.1 bra/dåligt `?
Branäs är ju sveriges största FAMILJE-skidort, vilket gör det kanske lite mer angeläget för föräldrar och barn, jag har själv vart där i ungefär 9 år i streck nu med familjen + några vänner samt deras familjer, och inte märkt av något vidare större nattliv där, inte bland ungdomar i alla fall. Off-pist åkningen finns det väl inte sådär speciellt mycket av heller tyvärr, största delen av orten är pistade röda och blåa backar. Men finns det ens snö där vecka 1?

Branäs v.1 bra/dåligt `?
branäs hade bästa öppningen på länge enligt mig! 2 BRA boxar om man jämför med dom innan, big air bagen öppen! öppnar även parken till denna helgen, som kruxelidux sa så brukar inte parken vara någe speciell men iår tror jag dom sköter sig sjukt mycket bättre med parken! dom kommer att satsa mkt mer på parken iår! åk dit :D blir mkt roligare för oss som redan kör där :)

Tillbaka
Topp