Branäs

MedlemJapaner

Aktiv medlem
Branäs
Tjenna!
Tror ja gär i rätt forumdel nu va?

Det är iallafall såhär. På trosdag (22e mars) åker jag med min klass till branäs. Vi ska vara där till på söndag.
Det jag undrar är hur det ser ut där? Finns det någon snö? Är parken hyfsad? Vet ni något annat jag kan ha nytta av så skriv gärna det här.

Peace

Branäs
Hejsan!

Gå in och kolla på www.branas.se.
Det är en lite liten anläggning för att ha gondollift men annars är den trevlig.
Deras funpark har fått bra betyg. Backarna är snälla, lite i snällaste laget för min smak.
Branäs har blivit utsedd till bästa vinteranläggning av www.barnsemester.se. :-)
Är det dåligt med snö så prata med busschffisen att köra er över gränsen till Trysil i Norge. Det tar ca 1-1,5 timme att köra men det kan det vara värt kanske.

Branäs
Jag var där förra helgen och parken är ingenting att imponera med. Det verkade som om de lagt allt arbete till deras skicross bana. De hade ett hopp som man hade borde haft hyffsad hangtime i men inget mer (hoppet var stängt när jag var där) Några enstaka rails som inte heller var super roliga.

Sjukt missnöjd med deras arbete i vinter jämfört med den parken de hade förra året.

Tillbaka
Topp