Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bråttom, hur är parken i Cham?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 279485" data-attributes="member: 53949"><p>Min fråga är, existerar parken mer i takt med den mängd kunskap du har om att den gör det?</p><p>Eller är den mänskliga nyfikenheten bara högre prioriterad än andra nyttiga sysslor som att försöka </p><p>hitta på ett bot för aids, hjälpa svältande barn eller försöka skapa världsfred, eller vad ni andra här i </p><p>forumet nu kan hitta på på er fritid.</p><p></p><p>Som följdfråga ställer jag frågan: Varför så bråttom?</p><p></p><p>Och för att bryta frågetrenden ger jag dig ett svar, svaret till "beror på vaddå?" är: Beror på om du </p><p>förstår ironi eller inte.</p><p></p><p>Eder upplysare och änglavakt,</p><p>-Blizzy med stort B</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 279485, member: 53949"] Min fråga är, existerar parken mer i takt med den mängd kunskap du har om att den gör det? Eller är den mänskliga nyfikenheten bara högre prioriterad än andra nyttiga sysslor som att försöka hitta på ett bot för aids, hjälpa svältande barn eller försöka skapa världsfred, eller vad ni andra här i forumet nu kan hitta på på er fritid. Som följdfråga ställer jag frågan: Varför så bråttom? Och för att bryta frågetrenden ger jag dig ett svar, svaret till "beror på vaddå?" är: Beror på om du förstår ironi eller inte. Eder upplysare och änglavakt, -Blizzy med stort B [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bråttom, hur är parken i Cham?
Tillbaka
Topp