Bråttom, hur är parken i Cham?

Wahlstrumpa

Ny medlem
Hej! Kris! Har bestämt att jag ska åka till Cham, men jag vill verkligen ha en bra park? Hur är parken där och nästa fråga är om det brukar finnas ngn snö att tla om i slutet av mars?! Bråttom bråttom!

Min fråga är, existerar parken mer i takt med den mängd kunskap du har om att den gör det?
Eller är den mänskliga nyfikenheten bara högre prioriterad än andra nyttiga sysslor som att försöka
hitta på ett bot för aids, hjälpa svältande barn eller försöka skapa världsfred, eller vad ni andra här i
forumet nu kan hitta på på er fritid.

Som följdfråga ställer jag frågan: Varför så bråttom?

Och för att bryta frågetrenden ger jag dig ett svar, svaret till "beror på vaddå?" är: Beror på om du
förstår ironi eller inte.

Eder upplysare och änglavakt,
-Blizzy med stort B

Senast ändrad:
kom hem därifrån igår. Parken är okej, hoppen är lite halvtaskiga men dom bättrades på hela tiden. Railsen var tokigt sköna. Och ja parken finns i GM.

Tack breppa som kunde ge ett bra svar. För er andra är jag alldeles säker på att det finns ngn barnchat ni kan leka på. Väx upp. Och om ni har långt kvar kan ni ju alltid lådsas att ni är äldre. Ta´t lugnt killar ni hinner till puberteten ni oxå..

Ska ge dig ett tips, om du åker till cham häng för guds skull inte i parken alla dagar.. :)
Ta vara på, fallhöjden och backarna, dom hittar du inte i Sverige, men park det kan jag lova att du hittar i Sverige. =]

btw så hade du fränast anonser på freeride ^^

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp