Min fråga är, existerar parken mer i takt med den mängd kunskap du har om att den gör det?
Eller är den mänskliga nyfikenheten bara högre prioriterad än andra nyttiga sysslor som att försöka
hitta på ett bot för aids, hjälpa svältande barn eller försöka skapa världsfred, eller vad ni andra här i
forumet nu kan hitta på på er fritid.
Som följdfråga ställer jag frågan: Varför så bråttom?
Och för att bryta frågetrenden ger jag dig ett svar, svaret till "beror på vaddå?" är: Beror på om du
förstår ironi eller inte.
Eder upplysare och änglavakt,
-Blizzy med stort B