Bred Bräda

dalleman

Ny medlem
Bred Bräda
hallåp!
jag e en kille på 14 år som behöver en ny bräda!
jag skulle helst vilja ha en extrem men jag vet inte om dom e nog breda ! jag har 47-48 i sko storlken men kan ha men mina snowboad boots är 46 tror jag kan någon hjälpa mig att hitta en bred bräda!

/DAniel

Bred Bräda
Wakeboards brukar va rätt breda..hahaha!

skämt och sido.. Har för mig att rad air tanker fanns i extra bred modell med typ 26 i midja eller nått. dom flesta märken har nån bräda som är bred. men antagligen inte tillräckligt bred för 48or.
du får köra med racing stance helt enkelt.
vad har du för bräda nu?

Bred Bräda
Ett annat alternativ är ju att sätta plattor under bindningarna så att dom kommer högre upp, inte så sexigt kanske men ändå.

/Carl

Bred Bräda
fan grabben... d e bara å knata iväg å köpa en burton fish eller floater eller nått...stört sköna i puder..bullet e väl åxå rätt breda har jag för mig..burton to the people!!!

Bred Bräda
Jag tycker att breda brädor borde vara dyrare än andra. Mer material= dyrare bräda, elementärt min käre Watson.

Det samma borde naturligtvis gälla byxor också. Baggyjeans = dyra, långa baggyjeans = jättedyra. osv.

kan appliceras på allt från horor till walkmans.

Vad tycker ni?

Bred Bräda
F.M.A

Följande inlägg må vara utanför det egentliga ämnet....

Är inte små mobiltelefoner i allmänhet dyrare än stora mobiltelefoner?

Materialkostnaden hos den lilla telefonen borde ju vara lägre?

Om stora horor är dyrare än småväxta horor har jag inte den blekaste aning om, men du verkar ha koll..... ;-)

Tillbaka
Topp