Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte med 90 kg och 190 cm.OOi sa:167 blir lite väl långt om du skall använda den som park bräda!
Du vet att det är vikten som en är faktor 1 va?OOi sa:Även om han är 1.90 är 167 väldigt långt för parken. Är själv 187 och kör på max 159, ofta 157. Tror du kommer tycka det är väldigt långt, 167 hade jag rekommenderat till typ 1.98 +
Skunk Apen är i princip en bredare TRS. Du kan välja vilken som helst av dem. Jag har kört på både TRS 167 BTX och Skunk Ape 167 BTX. Jag är 187 och väger drygt 90 och kör endast friåkning. Möjligen att Skunk Apen känns något lite styvare men skillnaden är väldigt liten. Bredden räcken till på båda så det är väl kanske tillgängligheten som får avgöra vilken du vill ha.banne sa:snor tråden lite här.. har kollat lite själv på dessa brädor men blivit mer sugen på en TRS 167 BTX.. är 194 och väger 94kg och 45 i skostorlek... är mer ute efter en allround bräda så är skunk apen ett bättre val kanske? inte åkt snowboard på en tio år så har absolut noll koll på allt men blivit jävligt sugen på lib tech efter allt man läst här..
ja och tycker fortfarande den är för lång längdmässigtXavier sa:Du vet att det är vikten som en är faktor 1 va?OOi sa:Även om han är 1.90 är 167 väldigt långt för parken. Är själv 187 och kör på max 159, ofta 157. Tror du kommer tycka det är väldigt långt, 167 hade jag rekommenderat till typ 1.98 +
Läs början av tråden.ercke sa:Hej!
Jag tänkte också fråga om en bred parkbräda...
Har 47 i skor, väger 81 och är 1,89.
Väldigt tacksam för svar!
Yes, såg de där förslagen men jag är lite osäker på längd... Jag "vill väl" ha en lite kortare än normalt om jag vill åka mycket i parken?Xavier sa:Läs början av tråden.ercke sa:Hej!
Passar inget av de givna förslagen så kanske burton love kan vara något?ercke sa:Hej!
Dom passar säkert utmärkt men de allra flesta brädorna finns i flera längder, och det är då ganska svårt för mig som alltid hyrt att veta hur lång bräda jag borde halarm sa:Passar inget av de givna förslagen så kanske burton love kan vara något?ercke sa:Hej!
alright! tack så mycketXavier sa:IC, du kommer inte ihåg längden på hyrbrädan =) De flesta företagen (inte alla) har en viktrekomendation på sina brädor, så kika på sidorna så ser du, ligg i mitten ungefär. Men 81 panne, jag skulle säga 159 (vanlig längd av någon anledning) eller därikring.