Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Brukar folk åka till fjällen sjuka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zonnelied" data-source="post: 1248439" data-attributes="member: 100608"><p>Har haft turen att vara frisk alla gånger jag åkt till fjällen i vuxen ålder, men som barn var det flera gånger jag eller någon familjemedlem var lite småsjuka (lätt förkylning) om vi skulle åka iväg en hel vecka, med förhoppningen att friskna till första dagarna. Man ställer ju inte in en semester för lite snuva.</p><p></p><p>I min familj har vi alltid haft inställningen att så länge man kan stå på benen och någorlunda orka med vardagen går man till skolan, jobbet med mera, även om man skulle vara småsjuk. Om jag ska vara ärlig är det först under corona som jag tänkt på att det egentligen inte är så schysst ur ett smittoperspektiv. Är det fler än jag som haft samma inställning innan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zonnelied, post: 1248439, member: 100608"] Har haft turen att vara frisk alla gånger jag åkt till fjällen i vuxen ålder, men som barn var det flera gånger jag eller någon familjemedlem var lite småsjuka (lätt förkylning) om vi skulle åka iväg en hel vecka, med förhoppningen att friskna till första dagarna. Man ställer ju inte in en semester för lite snuva. I min familj har vi alltid haft inställningen att så länge man kan stå på benen och någorlunda orka med vardagen går man till skolan, jobbet med mera, även om man skulle vara småsjuk. Om jag ska vara ärlig är det först under corona som jag tänkt på att det egentligen inte är så schysst ur ett smittoperspektiv. Är det fler än jag som haft samma inställning innan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Brukar folk åka till fjällen sjuka?
Tillbaka
Topp