brutna ben?

bagheera

Ny medlem
brutna ben?
Hej alla!! jag har lyckats bryta mina handleder 4 gånger olika allvarligt. senaste gången i tisdags, nu har jag fått operera min handled. Hur många gånger har ni brutit era handleder??

brutna ben?
Jag har haft en inflammerad blindtarm.
Antecknas det?
En gång trodde jag att jag bröt foten, då jag landade snett efter en nickduell...men tänjde ut alla ledband i foten istället. Skönt.

brutna ben?
men va f-n kidz
lite skryt igen då

-82 lårben, svanskota, spricka i bäckenet, hjärnskning gipsvagga + sträck 7,5 mån
-83-87 lite brutna fingrar å sån skit, mellanben i foten (löpning, löjligt!) no big deal
-88 "luftwaffeuppdrag" 3 revben punkterad lunga och nyckelben höger sida
-90 Hjärnskakning, knäckt käkled, inte så jävla ffffarligt...
-91 dislokationer i ländkotorna ont så jävla ont
-92 vanligt jävla underben i prydligt spiralbrott baggis och korsbanden i smma knä operation rehab
-96 snösyning igen, spräckt mjälte, karftigt blodtryckfall, inre blödningar, dislokationer i ryggen, lätt puchdrunk igen, överkäkens snyggaste tänder ryker
-00 freak accident handen i en kabindörr dörren höll men inte tumleden otroligt
-02 ryggskott efter snösyning, skärsår i vaden
-03 mja, fan här hände inget faktiskt men kontor är rätt ofarliga
-04 .."sessången" är inte slut än men man är lugn nuförtiden

...en bit kvar little dudes

brutna ben?
Vad är det som känns när man bryter nått ben i kroppen, vi säger en arm? Jag har fått en spricka i armbågen och det kändes lite otäckt. Typ kittlade och gjorde ont och det gjorde ont när jag rörde armen. Men jag va typ 8 år då. Hur känns det att verkligen bryta armen så att den går av?

brutna ben?
ja er kan man ju tuta i vad som helst he he :D (...glad som fan!) egentligen är jag schackspelare.
ni kan väl starta en tråd om vad som är sant och osant här på FR

brutna ben?
Ledbandet i mitt vanstra lillfinger ar av. Det ar nog det varsta som hant mig. Jag kanske inte pushar mina granser tillrackligt...

brutna ben?
Jag sitter har i Fernie med en bruten handled. Ar det nagon som har nagot bra forslag pa hur man ska halla i staven nar man aker?

Funderar pa silvertejp men jag tror inte det fungerar sa bra :-). Har hittills hallt mig till brada efter det, fast det ar ju langt ifran trevligt att satta ner handen i backen.

//Simon

brutna ben?
En bygel i ögat räknas det eller stukad tumme? Fick limma ögonlocket på sjukan i Sunne, ingen höjdare. Tumman fixades med lite äkta Jesus-healing, funkar perfa!
mvh.

brutna ben?
bruten handled - be läkarna gipsa runt en stav så fixar det att åka iallafall, ta det lite lugnt bara.

kaosflickan här har:
2 brutna nyckelben
24 stukade vrister
spricka i höften
spricka i nacken
brusten blindtarm
3 hjärnskakningar

men vette sjutton om inte det gjorde ondast att vara tvungen att ställa in en säsong pga av plugg ändå...

brutna ben?
<quoted from Meiton>
kaosflickan här har:
2 brutna nyckelben
24 stukade vrister
spricka i höften
spricka i nacken
brusten blindtarm
3 hjärnskakningar
</end quote>

Har du 24 stukade vrister? Hur ser du ut? :P

brutna ben?
quoted from mushin>
"Har du 24 stukade vrister? Hur ser du ut? :P"
end quote

Ser ganska bra ut enligt omgivningen haha ;-p
men ett tag var kryckorna mina bästa vänner!

brutna ben?
Jag har ju inte brutit nått ben, eller jo, när jag var typ åtta fick jag en spricka i armbågen. Men iaf, den 9:de Januari i år fick jag opperera bort blindtarmen men det var inte pga skidåkning. =/ Tur att det inte var precis innan sportlovet, då hade en vecka i Österrike gått bort. Men några fredagar i Flottsbro försvann ju, man vad fan, det kan man ju leva med. =D

brutna ben?
Fick en spicka i handleden en vecka före sportlovet så jag jibbade en vecka i Åre med en spricka i handleden.
Doktorn sa att jag skulle ta det lungt i tre veckor men vem kunde låta bli att inte toka ändå.

brutna ben?
Ramlade pa en sten och fick en spricka i svanskotan i St Anton nu i vinter. Var bara att avbryta sasongen och aka hem. Men det var fan inte det lattaste. Kunde typ inte sitta eller ligga pa en manad. Det varsta var ta mig fan att nysa.

brutna ben?
drog knäskålen ur led relativt omotiverat när jag gick på trottoaren i vintras...gjorde jävligt ont och det betydde slutet för den säsongen...
nån annan som haft problem med knäskålar som inte riktigt vet sin plats?

Tillbaka
Topp