Buggar vid senaste uppdateringen

Man kan ju se dem två ''senaste'' videoklippen på startsidan, men dem har inte uppdaterats utan det är fortfarande samma videoklipp.

När man går in på videoklipp så står kategorin inte under videoklippen så som förut. Skulle vara tacksam om du skulle kunna fixa det:)

när jag går in på foton på någon profil, sen trycker jag på första bilden sen nästa så nästa bild blir någon annan randombild..

har fortfarande "problem" med färgerna... så här ser min startsida ut, som sagt, mer kontraster vore inte fel.

x5tmio.jpg

är inte heller så förtjust i de ljusblåa färgerna. Det blir svårare att läsa med utan kontrast

Ny funktion:

Nya inlägg Visar alla nya inlägg sedan ditt senaste besöket. Det finns även en snabblänk vid nya inlägg så att du kan gå direkt till svaren som tillkommit sen ditt besök.
Ikonerna framöver trådarna är utbytta så att du snabbt ser vilka trådar som har nya inlägg. Blå = Nya inlägg sen ditt senaste besök.
Direktlänk till Nya inlägg

Trådar du varit aktiv i markeras med en liten svart prick.

Det går inte att trycka på "logga in" när man är på en bild... fick bara 404 när jag gått in på den här bilden och ville logga in för att kommentera.

Samma från artiklar och annat innehåll när man trycker på logga in!

jonathan_chips sa:
För mig som använder senaste versionen utav safari så verkar färgschemat på texter var ändrat? det jag tänker främst på då är typ på startsidan där det mesta är typ ljusblått vilket inte är allt för skönt. Mer kontraster? detsamma gäller när man är inne i någon tråd då är medlemsnamnen samt citatknappen av samma färg. Kort sagt alla klickbara features med "normalt" typsnitt har den färgen..
Kontrasten är nu ökad på de blå länkarna. Den blå färgen är alltså mörkare, men är det tillräckligt?

Whooshit sa:
när man går in på en persons bilder och trycker nästa så kommer in på skidor-jobb kategorin och inte den personens andra foton . SKIT JOBBIGT
Nu är navigering under foto fixat. Kommer du från ett medlemsalbum bläddrar du inom medlemmens bilder, men kommer du från foto-kategori, så bläddrar du inom kategorin.

johan sa:
Whooshit sa:
när man går in på en persons bilder och trycker nästa så kommer in på skidor-jobb kategorin och inte den personens andra foton . SKIT JOBBIGT
Nu är navigering under foto fixat. Kommer du från ett medlemsalbum bläddrar du inom medlemmens bilder, men kommer du från foto-kategori, så bläddrar du inom kategorin.
Gött, det där har jag stört mig på!

CHjalmeby sa:
GOS sa:
CHjalmeby sa:
Funkar inte videoklippen till firefox 3.6? testade med Internet Explorer o då funkade det...
Nån inställning som är galen kanske?
Kanske, men de laddar ju? ser ut såhär..
Edit: Freeride tv funkar.. de är bara videoklippen som skiter sig :S
Är det fortfarande problem med Firefox 3.6 och videoklipp (men inte freeride.tv)? vilket operativsystem använder du? (windows,os x)

Tillbaka
Topp