Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bumma hela livet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IvanTheMan" data-source="post: 16477" data-attributes="member: 12750"><p>Här sitter man i regnet och längtar efter snön i alperna som man precis kommit hem från. Konstaterar att det e 1 och et halvt år kvar på gymnasiet dvs nästan två år kvar tills man kan dra och säsonga nånstans...Nu ställer jag mig genast frågan...Varför inte stanna där nere öppna nån affär och bara åka skidor...inte dra hem efter en ynka säsong för att plugga tjäna stålar bli en svensson och allt det där. Just nu känns det lockande att bara köra sitt eget race, skita i vad sman BORDE göra och bara dra lixom...</p><p>Är jag en romantiker som är ute och cyklar och inte riktigt fattat vad man ska göra här i livet, eller är jag nån som funderar på att göra det många vill, men få vågar???</p><p>nån som har nåt bra svar eller som delar samma uppfattning?</p><p>en som e trött på vardagen....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IvanTheMan, post: 16477, member: 12750"] Här sitter man i regnet och längtar efter snön i alperna som man precis kommit hem från. Konstaterar att det e 1 och et halvt år kvar på gymnasiet dvs nästan två år kvar tills man kan dra och säsonga nånstans...Nu ställer jag mig genast frågan...Varför inte stanna där nere öppna nån affär och bara åka skidor...inte dra hem efter en ynka säsong för att plugga tjäna stålar bli en svensson och allt det där. Just nu känns det lockande att bara köra sitt eget race, skita i vad sman BORDE göra och bara dra lixom... Är jag en romantiker som är ute och cyklar och inte riktigt fattat vad man ska göra här i livet, eller är jag nån som funderar på att göra det många vill, men få vågar??? nån som har nåt bra svar eller som delar samma uppfattning? en som e trött på vardagen.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bumma hela livet?
Tillbaka
Topp