Bumma i ANTON 2004/2005

Bumma i ANTON 2004/2005
Tänkte bara kolla läget vilka som skall ner o bumma i anton i vinter.
För er som fortfarande klurar på det så säger jag bara, ÅK ! Det är så ballt ni kommer verkligen inte att ångra er.

Tjo !! See you around.. / matthias

Bumma i ANTON 2004/2005
Jo så va det nog tänkt.........så vi syns antagligen där!?

/Per

Bumma i ANTON 2004/2005
vad ska man annars göra om man inte ska ner till alp paradiset drar ner min fjärde säsong nu kan inte vänta fem veckor kvar sen står man där och skönt ska det bli

Bumma i ANTON 2004/2005
jag ska ner,, kollar upp bussar och så.. någon som har tips.. var i charmonix förra sesången men nu ska jag till anton hadde jag tänkt.. jag är lite sent ute men... Kötta..

Bumma i ANTON 2004/2005
Jo anton är grymmt men jag antar att det är lite billigare i cham.
Jag gillar personligen österrike bättre än frankrike därför åker jag dit. !

/ matthias

Bumma i ANTON 2004/2005
Det är nog bra tid att åka ner, om du har boende. Först då det finns gott om snö... :) Var där förra säsongen, riktigt kul! Lycka till!

Bumma i ANTON 2004/2005
haha. jag vet!
gick in på en annan killes forumsvar o trodde att alla var aktuella.
nope. dtorer är inte the shit!

Bumma i ANTON 2004/2005
funderar på det. Har fått för mej att det blir uppåkt på nolltid när det kommer snö där, stämmer det

Bumma i ANTON 2004/2005
Jag ska ner... =)

Någon som har några hemsidor på boenden i ST Anton ?

Hur ska ni ta er ner?

Buss eller tåg eller flyg?

Vilka resebyråer är det som gäller då?

TACK...

Bumma i ANTON 2004/2005
Flyg är billigt och bra, om man inte åker 4-5 i samma bil. SAS till Zürich åkte jag med, tåg därifrån till Stanton är dessutom väldigt fin sträcka genom bergen...

Ja, det blir uppåkt snabbt efter snöfall runt Standon by, sant. Därför ska man vara snabb upp och veta var man ska åka... Om man vet vart man ska åka finns det puder i ett par veckor efter ett snöfall... ;) Ni kommer få åka och andas puder så mycket ni orkar, trust me ;)

Tillbaka
Topp