Thos
Ny medlem
Bummar-lista
En tanke som slog mig häromdagen var att det kunde vara roligt om man hade samlat alla bummare på ett ställe. Att man skulle skaffa sig en avdelning, likt användarprofilen som finns, där man kan skriva om sig själva, om var man säsongar, tips, dagböcker m.m. Det skulle göra det mycket lättare att hålla koll och kontakt med vänner som bor på olika orter, men framför allt mycket lättare att skapa nya kontakter, att träffa andra svenskar när man är ute. Att om man hade en layout liknande uppdelningen av skidorter, där man går efter land och ort.
Hoppas ni förstår, för jag känner mig inte så verbal idag. Men en sådan tjänst skulle vilja ha om jag gjorde en säsong, som jag dock i dagsläget bara drömmer om. Visst finns ju forumet, men det kräver att man är lite mer aktiv för att kunna hitta likasinnade.
Hoppas ni förstår, för jag känner mig inte så verbal idag. Men en sådan tjänst skulle vilja ha om jag gjorde en säsong, som jag dock i dagsläget bara drömmer om. Visst finns ju forumet, men det kräver att man är lite mer aktiv för att kunna hitta likasinnade.
Senast ändrad: