Bummar-noja

OleelO

Medlem
Bummar-noja
Jahapp då är det lite mer än en vecka tills det bär av till Kanada/Fernie. Och det är nu nojjan börjar gripa tag. Tänk om jag bryter benet första veckan. Eller pengarna kanske inte räcker.
Sugigt boende.. skidorna pajjar i nån offpist ränna... shit jag kanske måste åka hem redan efter nån vecka....

Och då händer det värsta, en hel fucking höst av knegande och noll fritid har varit helt bortkastad då allt man sparat för inte blev av.

Är jag löjlig? Allt kommer ju bli skitbra. Solksken och tokbra skidåkning nonstop hela vintern.

Nån annan som känner liknande?

Bummar-noja
ja samma här! jag har mest glidit runt i höstrusket o myst över att jag snart lämnar detta gråa land åt sitt öde, men shit nu är det bara tre veckor kvar!!! PANIK!! vad händer om det inte funkar med boendet? eller om jag inte hittar några softa bummare att hänga med?? eller om pengarna tar slut så jag måste sälja mina skidor för att komma hem??

Bummar-noja
Det löser sig alltid... Är boendet kasst kan man hitta nytt, sinar pengarna så finns det förhoppningsvis nån go och glad släkting som kan hosta upp lite cash.
Sköna polare hittar man alltid när man gör säsong, "bummarnaturen" är sådan att de flesta är ganska avslappnade och sköna... Så sluta oroa er och se fram emot en för jävla rolig vinter, åk otroligt mkt skidor och njut! Själv så har jag ett jullov med tenta, projektarbete och lite annat gott... Det är saker att vara orolig för! :)

Bummar-noja
Ingen idé att oroa sig åt sådant man inte kan rår över, de problemen ni borde oroar er över har ni ingen aning om innan de dyker upp som en blixt från klar himmel, positivt va =)

/Leder

Bummar-noja
Å nej då inte e du NOJIG allt kan hända,,,, jag ska till Fernie den 10 jan,,, landa på en sten idag så nu e skidorna på verkstad... Brorsan bröt fotleden 2 dagar innan han skulle till Kanada förra året...

Bummar-noja
Dagens Ilands-problem - Bummar Nojja! Va glada att ni e på väg lyckostar!

Jag e inte bitter!

Tråkigt när det händer grejer men det mest brukar lösa sig och bli bra ändå!

Senast ändrad:
Bummar-noja
Eriksunnerheim sa:
Å nej då inte e du NOJIG allt kan hända,,,, jag ska till Fernie den 10 jan,,, landa på en sten idag så nu e skidorna på verkstad... Brorsan bröt fotleden 2 dagar innan han skulle till Kanada förra året...
Fyfan vad öken för din brorsa, måste varit riktigt tungt. Åkte han dit iaf?

Bummar-noja
Skiter sig allt har jag för mig att de säljer sprit även i Kanad (och gräs) så blir allt för misserabelt är det bara att gå ner sig totalt i nån drog, legal eller illegal, your choice. Ha en riktigt rövajävlig säsong!

Tillbaka
Topp