Vasteras Ny medlem 2007-10-14 Bummare i Verbier #1 Är sugen på att säsonga i Verbier i år. Jag har gjort 2 säsonger i St Anton, men funderar på att byta ställe. Har hört att de är brant o fin åkning. Skulle behöva lite tips om vart jag ska söka jobb o boende.
Är sugen på att säsonga i Verbier i år. Jag har gjort 2 säsonger i St Anton, men funderar på att byta ställe. Har hört att de är brant o fin åkning. Skulle behöva lite tips om vart jag ska söka jobb o boende.