Bummarfesten 23/10 i Lund

Oskarix

Ny medlem
Tjena.
Som tidigare annonserats (http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=15045) är det fest på Delphipuben i Lund den 23 oktober, dvs. på lördag.
Ta chansen att träffa andra snöälskare och diskutera framtiden, bästa puderstället eller livet i allmänhet. På storbilds-TV:n visas skid- och snowboardfilmer, har du en egen film du vill visa så säg bara till. Biljardbord och darttavlor finns att tillgå och baren är öppen till 02:00.

Missa nu inte detta gyllene tillfälle att umgås och uppleva Delphipubens gemytliga atmosfär!

/Oskarix

Kalaset börjar när folk kommer. Jag fick reda på idag att de kommer att visa italiensk fotboll mellan 20:25 och 22:30 så under den tiden kommer det inte att erbjudas snöfilm. Efter halv elva tar vi dock över TV:n och visar bl.a Fire.
Ska jag ha efterfest kan jag ju lika gärna ha förfest oxå... Ska vi säga vid tre-tiden?!
/O*

Hur många dyker upp på detta spektakel nu då? Jag tänkte köra ner från HBG, nån som kan ge en bra vägbeskrivning till stället?

Hmm, 2230 @ delphi är svårkombinerat med Nation, som man hade tänkt besöka... Visserligen är det här en 1:nce i en livstid typ av sak!

Det var en ganska gemytlig tillställning. Ca 20 bummare infann sig för att avnjuta öl och snöfilm. Nästa gång (om det blir någon nästa gång) blir det nog tidigare på kvällen, mer centralt. Anledning till att arrangemanget blev som det blev var att det krävdes en minimal insats från arrangören, dvs mig.

/Rock on!

Snödjup

Tillbaka
Topp