Bummarkompis st anton; Vi har lägenhet!

linneapetersson

Ny medlem
Hej!
Vi är tre tjejer 18-21 år, varav en av oss varit nere en säsong tidigare, som åker ner till st anton nu i vinter. Lägenheten är bokad, men vi behöver en fjärde inneboende under hela säsongen. Bra läge, ok pris. Vi söker därför trevlig och rumsren kompis. Är du intresserad så hör av dig till mig
Ses i vinter//Linnéa

Hej Linnea! Jag e sjukt sugen på att åka ner och jobba nu i vinter. Har ingen att åka med eller ngnting. Vad är hyran och hur är läget? Ska ni ner o jobba eller bara softa? Har addat dig på msn men inte vart inne samtidigt ännu. MVH Amie

Tja!

är en 19-årig kille som är så sjukt sugen på att säsonga! är intresserad i en sängplats om det fortfarande finns kvar. vad ligger hyran på /person? och depositen?
/ Pascal

Hej hej hej!
Jag är en 19 årig tjej som är både trevlig, rumsren och intresserad av att säsonga med er :)
Hör av dig!

//marta

Senast ändrad:
hej hej! Jag är en 20årig tjej från hufvudstaden. Älskar skidåkning, afterski och allt som hör säsongarlovet till. Var uppe i Åre i vintras vilket var väldigt nice! Är grymt sugen på säsong i Österrike! När drar ni ner? Har ni fått jobb! Hör av er om platsen i lägenheten finns kvar! Vore så kul!Ciao

Tillbaka
Topp