Bummarträff i Lund 23/10

Bummarträff i Lund 23/10
När? 23/10
Var? Delphi-puben
Hur? Filmvisning, öl och gemenskap

Nu är det alltså bestämt; bummarträffen blir av. Platsen blir Delphi-puben eftersom det inte blir några problem att få in alla intresserade där, det finns gott om plats. Det kommer att visas snöfilm på storbilds-TV och det finns biljardbord och darttavlor för de som så önskar.
Jag vet att det finns stort intresse men jag gissar att när det väl gäller kan de flesta ändå inte komma. För att få en liten överblick på läget vore det bra om du som är säker på att komma meddelar mej.

Vi söker filmer som kan visas under kvällen, har ni gjort en egen film och känner för att visa upp det så ta kontakt mej.

Frågor? Mejla eller lämna ett inlägg.

Vi ses den 23!
/O*

Bummarträff i Lund 23/10
Låter som en mycket god idé... Jag är på skulle vara ett bra sätta att lära känna flera åkare och kanske framtida rumskompisar... Kör hårt... Jag är på!
Kalle

Bummarträff i Lund 23/10
Bra idé Jeppe!
Var hade du tänkt att spektaklet skulle äga rum? Jag röstar på ditt rum eller Delphipuben. Man skulle ju kunna starta kvällen med ett par åk på St. Hans backar. Med eller utan snö.
/O*

Bummarträff i Lund 23/10
verkar ju som det finns lite intresse iaf.

Tror nog det skulle gå att få ihop ett antal personer.

Angående lokal så kan mitt korridorrum användas med det blir nog lite tight att få upp en storbildstv där.

En nation är ett alternativ, men då måste ju alla vara studenter vilket kan stänga ute en massa roliga människor.

Delpipuben är ett alternativ dock ligger det ju långt uppe på norr.

Glorias har ju bra tv anläggningar, men frågan är om man får visa egna filmer där, men de blir kanske glada om de får extra folk där en kväll mitt i veckan.

...och är det någon som kan få tag på en förhandsvisning av nån skön film så hade nog deltagarantalet blivit rätt så stort.

Bummarträff i Lund 23/10
Det responset jag fått verkar iaf som vi kan få ihop minst ett 50-tal personer så någon sort av träff tycker jag det bör bli. Jag har dock rest runt i europe de senaste 2 veckorna o ska fortsätta med det i 2 veckor till (förhoppningsvis få en dags åkning i alperna oxå) så mitt engagemang för det här är för tillfället på en noll nivå. Men sen så...

Ride On

Bummarträff i Lund 23/10
coolt, mer öl å film åt friåkarsverige så slipper vi åka. Så kan man ju vara inne me å slippa bli kall, man får så liten snopp då

Bummarträff i Lund 23/10
ja, usch vara ute i kylan när man kan vara inne på sitta varma rum istället! Man isolerade ju inte rummet bara för sakens skull =P

Bummarträff i Lund 23/10
Är säkert inte omöjligt att stoka Basilika på det, dem flesta som jobbar där har väl gjort, el. ååtminstone tänkt göra, en säsong.
Men hur lätt är det att få tag i en förhandsvisning? Omöjligt? Man kan iofs lägga den i September, då brukar ju rullarna släppas. Viktigt är också att jag får visa min/vår film ;-)

HAdes//Rick

Bummarträff i Lund 23/10
Filmen Fire kommer att visas (om den nu e klar tills dess)

Filmad på plats i St. Anton 2004
Med bland andra Jon Olsson, Oskar Kindbom, Jesper Nillson

Bummarträff i Lund 23/10
Helt klart det bästa förslaget på länge. Trodde det var glest med bummare i Lund men så verkar inte fallet. Lokal borde inte va så stort problem...

Bummarträff i Lund 23/10
Faan vad GLAD jag blir. Trodde att livet här nere skulle bli skit i vinter men nu vet jag att ja inte är ensam.

DET ÄR INGEN SOM RÅKAR HA ETT RUM ELLER SÅ:) +TIPS.

KAN HÖRA AV DIG PÅ 0730-464715 och fråga efter GUSTAF.

TACK SKI OR DIE

Bummarträff i Lund 23/10
Josef, din sambo i slutet av säsongen, med vänner, mig included, kan nog
tänka sig en öl. Om ingen film så är ju Rauhrackel ganska genuint. Hör av er
till c@calles.pp.se!

Bummarträff i Lund 23/10
Weppa ditt gamla troll, ta tag i planeringen av detta event. Det är ju fler än en friåkare som verkar sugen på ett party. Själv är jag laddad till tusen.

Jag hoppas verkligen att jag får vara med i filmen. När kommer den förresten, borde vara dags snart...

Bummarträff i Lund 23/10
Ja det här måste ju fixas snart. Lund är ju inte så värst stort så vilket ställe som helst lär ju funka. Skid och brädåkare lär väl klara att cykla genom stan?

Bummarträff i Lund 23/10
Hejåhå! Det här lät ju helt jätte bra! :) Jag har just flyttat ner till Lund, känner typ tre andra ålänningar i stan..Så det sku va skoj o träffa lite fler. Jag har ej varit o skibummat, men har alltid velat åka..Så d sku ju va kul o snacka med såna som har varit.

Jag e med! /catja

Bummarträff i Lund 23/10
Detta låter sjukt grymt, jag och två andra idioter skulle mycket väl kunna tänkas oss att ta något stop öl och snacka lite skidor.

Nu till det vesentliga:

VAR?
NÄR?
HUR?

Bummarträff i Lund 23/10
jag och my kommer
släpar med mig skalman gör jag oxo
men när var hur
och kommer fire vara klar tills dess.
(ps 29/9 har nightwish konsert i sthlm) så ta det inte den helgen för fan. I sånt fall håller jag skalman och my som gisslan.

Bummarträff i Lund 23/10
Då den här posted förlorade lite inlägg kommer en uppdatering om vad som hänt:

Oskarix är nu ansvarig eftersom jag inte har tid över.

Datum är nästan bestämt: 23/10

Plats kommer nog snart.

Bummarträff i Lund 23/10
När? 23/10
Var? Delphi-puben
Hur? Filmvisning, öl och gemenskap

Nu är det alltså bestämt; bummarträffen blir av. Platsen blir Delphi-puben eftersom det inte blir några problem att få in alla intresserade där, det finns gott om plats. Det kommer att visas snöfilm på storbilds-TV och det finns biljardbord och darttavlor för de som så önskar.
Jag vet att det finns stort intresse men jag gissar att när det väl gäller kan de flesta ändå inte komma. För att få en liten överblick på läget vore det bra om du som är säker på att komma meddelar mej.

Frågor? Mejla eller lämna ett inlägg.

Vi ses den 23!
/O*

Tillbaka
Topp