Burnin Luv 10/11 i butik? (Göteborg)
Tjena,
Är en tjej på 168cm och 47kg som har åkt på samma skidor nu i 4 år eller något (K2 One Luv 153cm) och trivts jättebra (tack ni som hjälpte mig sist
, fast nu är jag sugen på att byta upp mig till (K2 T Nine Burning Luv 160cm 10/11). Enda stället jag hittat dessa på är på K2's egna hemsida och i nätbutik som har butiker i Helsingborg och Stockholm, jävligt osmidigt om det skulle bli problem att behöva åka tillbaka dit... Kollat både Udéns, Stadium samt Intersports hemsidor men ser riktigt dött ut... Udéns har inga k2 skidor överhuvudtaget längre eller är det bara nätbutiken?
(Och ja det är tjejskidor jag letar efter för att jag trivs med dem. men är ute efter något lite vassare...)
Det jag undrar är alltså om någon råkat se dessa i någon butik i eller nära Göteborg? Eller har ni tips på någon annan skida med liknande egenskaper?
Är en tjej på 168cm och 47kg som har åkt på samma skidor nu i 4 år eller något (K2 One Luv 153cm) och trivts jättebra (tack ni som hjälpte mig sist
(Och ja det är tjejskidor jag letar efter för att jag trivs med dem. men är ute efter något lite vassare...)
Det jag undrar är alltså om någon råkat se dessa i någon butik i eller nära Göteborg? Eller har ni tips på någon annan skida med liknande egenskaper?
Senast ändrad: