Burnin Luv 10/11 i butik? (Göteborg)

• Trådstartare Trådstartare Nhi
  • Start datum Start datum

Nhi

Medlem
Tjena,
Är en tjej på 168cm och 47kg som har åkt på samma skidor nu i 4 år eller något (K2 One Luv 153cm) och trivts jättebra (tack ni som hjälpte mig sist ;), fast nu är jag sugen på att byta upp mig till (K2 T Nine Burning Luv 160cm 10/11). Enda stället jag hittat dessa på är på K2's egna hemsida och i nätbutik som har butiker i Helsingborg och Stockholm, jävligt osmidigt om det skulle bli problem att behöva åka tillbaka dit... Kollat både Udéns, Stadium samt Intersports hemsidor men ser riktigt dött ut... Udéns har inga k2 skidor överhuvudtaget längre eller är det bara nätbutiken?
(Och ja det är tjejskidor jag letar efter för att jag trivs med dem. men är ute efter något lite vassare...)

Det jag undrar är alltså om någon råkat se dessa i någon butik i eller nära Göteborg? Eller har ni tips på någon annan skida med liknande egenskaper?

Senast ändrad:
K2 burnin luv börjar komma ut till Stadiums butiker nu i början av veckan, så ring din butik och se om de har fått in dem. Riktigt rolig skida är det!

Tjena!

Köpte fjolårets modell 09/10 till tjejen i går på Stadium i Borås. Finns ett par kvar i längd 160 eller 162 om jag inte minns fel till nedsatt pris. 3995 med bindning. Tror inte de skiljer sig mycket från årets modell.

köp skidorna på ebay i tyskland eller frankrike brukar kuna bli cirka 1/3 biligare funkar super har köpt ca 20 skidor i nom ebay eu aldrig några problem betala över paypal lycka till

Senast ändrad:
Årets modell har en liten tiprocker. Tror dock inte detta gör stor skillnad på en pistskida. 90% är traditionellt spann och 10% rocker i främre delen. Kan kanske vara en liten fördel om man inte alltid kör i hård pist.

Tillbaka
Topp