Burton 06

Burton 06
Nygard: Skulle gissa på att du sätter den i base platen så kan du ändra stance utan att ha med skruvmejsel, bra för uthyrning och om du bara har en bräda till både park och puder... //JL

Burton 06
Tool-free quick disc hade jag på hyrbrädan i Canada. Jäkligt smidigt :D Hade iofs inte vågat ha det på min egna bräda pga att det blir väldigt lätt att sno bindningarna...

Raven och Cruzer är brädorna som tilltalar mig mest. Vill ha en stilren bräda som inte känns gammal efter en säsong.

Är det någon mer än mig som får associationer till Aftonbladet av Bullet brädan?

Burton 06
Jag tycker uppriktigt sagt inte att det är så spännande att se snowboardtillverkarnas produktnyheter längre. Allt ser ut ungefär som året innan, och året innan dess, och året innan dess. Det gäller inte minst Burton.

UnInc 152 och Espionage Jacket var snygga. Lite kul dock att se att Se7enbrädorna ser ut som en Heavy Tools från ~96 ungefär, både till form och grafik, eller som en F2 Kevin Delaney från -93. Men kidsen som köper Sevenbrädor tycker väl att dom ser nyskapande ut :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp