burton clash

kika123

Ny medlem
burton clash
sitter o funderar på att köpa en burton clash med custom bindningar och Moto boots..första gånger jag köper bräda så jag undrar om dt är bra grejer?

burton clash
leta fräscha fjolårsgrejer istället så hittar du snabbt grymmare bräda än clash.

angående custom har jag inte hört annat än ständigt krångel med deras spännen, borde väl bättrats under åren, men stabilare grejer finns ju att hitta.

burton clash
jo..men jag väntar på att butikerna ska börja sälja ut 04 brädorna..
haru nått tips på¨nån shysst bindning som inte kostar så mycket?

burton clash
clash e fucking skit bräda..jovisst är det en burton men vafan gåpå en föra årets jeenyus lr forum!

burton clash
eru pryl bög lr tycker du d bara e kul att åka..?
då kan du fan lika gärna hyra om du bara åker en vecka lr köp en Warp....

burton clash
jag tycker dt är riktigt kul o åka..men jag köper ju för att jag ska kunna åka lite mer..för bor ca 1,5 mil från norrköping o i norrköping har dom en shysst backe..och dt kostar typ 200 spänn o hyra en bräda 1 dag, och om man har egen så slipper man betala 200 spänn varje dag man vill åka lite bräda..och iår kanske dt blir 2 veckor i fjällen,..

burton clash
1.5 mil till backe, och du åker bara en vecka om året?

jeeez man.....

har 6 mil till närmsta isskrapet att smöra runt på, 8 mil till schysst ställe.

1.5 mil....

burton clash
tack för ett bra svar..
men hur passar den offpist o att hoppa med då?
har annars kollat på burton air..nån som vet nått om den?

burton clash
Köp En skön Salomon sequence bräda(Tidigare årsmodel) så kommer du undan rel billigt. Funkar bra i både pist och Park

burton clash
köp absplut INTE custom bindningar, de är skit. köp ride eller drake. de har billigare varianter som toppar custom lätt. tycker jag iallafall..

burton clash
Visste ikke det... Sikkert et bra brett, ellers hadde de ikke brukt navnet. Jeg ville hvis jeg var deg, forsøkt å finne et brett fra fjoråret på rea.

burton clash
jo.ska försöka köpa när affärarerna säljer ut dom sista 03/04 brädorna..vet nån om alpingaraget har några brädor inne?..ska nämligen till sthlm nästa helg..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp