Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag blir verkligen inte klok på en del rekommendationer här på forumet. Är man 185 och väger 80 pannor är 158 det absolut minsta man ska satsa på. Gärna nåt mellan 160 och 163.
Custom ICS är väl som en vanlig Custom fast med det nya insertsystemet. Jag såg nästa års nere på ISPO i veckan och de såg helt ok ut.
jag väger 63 kilo, är 180 cm lång och kör en custom 158. den är skit bra för mig!
du ska nog ha en 158 eller storleken större, eller en custom x, lite hårdare änn vanliga custom!
Doughboy, inte säkert? Kolla viktrekomendationerna på hemsidan, han ligger ju mellan 56 och 58... Kan ju gå ner en storlek om man vill ha lite mjukare också...
Som sagt... Att åka på en kortare bräda än en 160 vore rent idiotiskt om han inte ska ha den som ren park bräda, och då har man inte en custom.
Jag är 186 lång och väger 74. Åker på en 164 baron es men även en 160.5 custom. Om jag skulle köpte en Custom idag skulle jag utan tvekan tagit en 166. Och du har 5 kg till att ta i med också.