Burton "Feelgood" -erfarenheter?

Sohia

Ny medlem
hej

jag ska ju som jag skrivit en tidigare tråd om köpa ny bräda i år. nu har jag tittat lite på Burtons Feelgood bräda och jag undrar om det är någon som har eller haft en sån och kan berätta vad den isåfall tycker om brädan?
det vore som snällt.

Jag köpte min Feelgood för två år sedan och är super super nöjd med den. Jag har provat och åkt på många andra modeller och hittills är det bara Witchcraft som klår min Feelgood i känsla och prestanda. Löjligt stabil i höga farter, går som en atlantångare genom knöligt underlag, men djävligt snabb i vändningarna och man kan göra mäktiga carvingsvängar med den... Den kräver dock sin kvinna om man ska få ut något av den. Du måste jobba med den för att den ska ge. Men när den ger...vilken kick! Köp!
/Kaisa

Köpte min feelgodd för två år sen även jag och jag kan inte annat än att hålla med Kaisa. Den är helt superskön!

Köp den!

Hej! Jag köpte en Burton Feelgood förra året och jag måste säga det är det bästa brädköpet jag gjort! En kanon snowboard som är bäst i funparker, men oxå en skön friåkningsbräda! Lite sämre för den som gillar att åka fort. Den är inte lika stabil i höga hastigheter utan fladdrar lätt.

Tillbaka
Topp