Burton Flight Attendant?

jacob_r

Medlem
Burton Flight Attendant?
Tjena! Som rubriken lyder undrar jag om det är någon som äger eller har testat denna bräda?

Även om du har något att säga om brädan så skriv det gärna! Kanske tipsa om annan bräda också! Ute efter offpist/pist bräda

Senast ändrad:
Burton Flight Attendant?
Inte testat Flight Attendant, enligt info på "Prylar" så verkar den påminna Landlord som jag testat, "men med en något mer allround karaktär"
Landlorden gillade jag skarpt, bara testat en dag dock.
Kör själv på Barracuda som jag annars kan rekommendera, passar bra för dem så åker liften upp och sen åker ut till offpist områden.

Burton Flight Attendant?
Vad tyckte du om landlorden i pist, har hört att flight skulle vara bättre där och vart på berget hann du åka? Tack för svaret!

Senast ändrad:
Burton Flight Attendant?
Landlorden gör sig bäst utanför helt klart.
Men tyckte själv inte det var några problem att åka i pisten, dock så bör målet ändå vara att leta off-pist repor.
Det blev mestadels pistnära off-pist men hann även med en kortare tur från toppen.
Skulle tro som dig att Flight passar bättre om man är lite mer liftsystems bunden.

Burton Flight Attendant?
Mm det jag har fått som uppfattning, tror det blir mycket pist o gillar köra rätt fort där så offrar hellre lite i off pisten så man får en hyfsad bräda i pist. Tack för dina svar!

Burton Flight Attendant?
Jag körde en sån som hyrbräda tre dagar i snowbird i januari i år. Mest puder, både nytt och uppkört, och lite pist. Brädan funkade fint, stabil och trygg. Man vet vad man får. Jag kör en rossignol XV 167 annars som jag gillar otroligt mkt, och saknade i pudret i snowbird. Rossin carvar och flyter bättre (stor nos och tapered) men flighten är mer allround och jag skulle mkt väl kunna tänka mig en sån framför rossin vid rekreationsåkning i Sverige. Jag ger den en stark 4:a.

Burton Flight Attendant?
Fick låna en medan min bräda var på vallning. Stämmer väl in på produktbeskrivningen och hade jag inte varit en fattig student vid tillfället hade den kanske fått följa med mig hem.

Tillbaka
Topp