Burton Fronteir?

Pooh

Ny medlem
Burton Fronteir?
Hej alla..

Tänkte höra vad en burton fronteir (stavning ej korrekt) är för bräda? Mest vad den lämpar sig för?.

Mvh Poe

Burton Fronteir?
jag kaninget annat göra än att instämma totalt med ovanstående talare.

utpräglad friåkningsbräda är ett ypperligt ord att beskriva den med.

:D

Burton Fronteir?
Ett köttspjut som är grym i puder men blir lite orolig i pisten. Jag åkte på 172:an. Ganska smal, men inte för smal såvida du inte är från australien och har 46:or på fötterna?!

Burton Fronteir?
En grym friåkningsbräda helt enkelt. Hur stabil som helst när man bränner på. Mitt bästa kap jag har gjort:)

Burton Fronteir?
tack för alla svar, hade svårt att sätta pricken över i:et =). jag är också otroligt nöjd med den. hade eventuellt tänkt mig en ny. men som sagt, den är riktigt grym.

Burton Fronteir?
Jag såg honom i en tidning förra året. Tror att det var vertikal. Han såg mest tjock ut. Det var ett reportage om vad olika coola personer åkte för bil. Han hade självklart en stor jävla amerikansk pickup. Bodde någonstans i norrland och tog det soft. Han är fan den coolaste svenska snowboardåkare som någonsin funnits. Hans framträdande i TB5 är kusligt. En kille som har ätit sin havregrynsgröt ordentligt. Får väl inte glömma att nämna Ingemar och Jacob också, när man snackar betydelsefulla svenska snowboardåkare. Men jag tycker Johan är snäppet vassare rent åkmässigt. Men det är ju bara vad jag tycker!

//Larsson

Burton Fronteir?
Håller fullständigt med föregående talare.

Johan är helt klart den största vi haft hittills och jag har svårt att se hur någon ska kunna matcha honom på bra länge.

Tillbaka
Topp